PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti mokykloje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis mokykloje dirba
Vadovauja 6 klasei
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Vaikų dienos centras |
Pirmadienis |
8.15– 11.30 |
13.00–17.00 |
Antradienis |
8.15–11.30 |
12.00–16.00 |
Trečiadienis |
8.15– 11.30 |
12.00–16.00 |
Ketvirtadienis |
8.30–11.30 |
12.00–16.00 |
Penktadienis | 8.15–11.30 |
13.00–17.00 |
Vaikų dienos centro specialistė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Vaikų dienos centras |
Pirmadienis |
13.55–17.31 |
Antradienis |
12.55– 16.31 |
Trečiadienis |
13.55–17.31 |
Ketvirtadienis |
12.55–16.31 |
Penktadienis |
13.55– 17.31 |
Kontaktai
Telefonas (8 346) 44 328
Socialinio pedagogo funkcijos
- Dirba pagal nustatytą darbo grafiką. Konsultacijų metu vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais mokiniams kylančiais sunkumais (pagrindinių reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo). Stebi mokinių mokyklos lankomumą, vėlavimą į pamokas analizuoja nelankymo priežastis, siūlo problemų sprendimo būdus ir formas. Dirba su mokiniais, priklausomais nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, patiriančiais seksualinį ir fizinį išnaudojimą, vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
- Konsultacijų metu padeda mokinio tėvams (globėjams/rūpintojams) suprasti vaiko socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas.
- Informuoja mokinio tėvus (globėjus/rūpintojus) apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą, talkina šeimai ją gaunant.
- Nuolat bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais mokytojais, pagalbos specialistais, mokyklos administracija, sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
- Informuoja mokyklos direktorių, mokytojus, kitus pagalbos specialistus apie susidariusią probleminę situaciją mokiniui ir teikia siūlymus mokyklos direktoriui mokyklos mikroklimato gerinimo, jaukios, saugios aplinkos kūrimo klausimais.
- Kartą per mėnesį tvarko pamokų lankomumo apskaitą, analizuoja nelandymo priežastis, jas aptaria su klasių auklėtojais.
- Inicijuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą, dalyvauja Olweuspatyčių prevencijos kokybės užtikrinimo programos diegime.
- Palaiko ryšius su valstybinėmis, savivaldybės įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
- Atstovauja ir gina vaikų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės ir kitų mokyklos direktoriaus sudarytų darbo grupių, komisijų veikloje.
- Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais socialinės pagalbos teikimo klausimais.
- Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant mokyklos veiklos planus bei kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus.
- Vykdo kitus teisės aktų nustatytus ar mokyklos direktoriaus priskirtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal kompetenciją.