Vaiko gerovės komisijos sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Ieva Mecelienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė, atsakinga už įtraukųjį ugdymą |
2. | Edita Malakauskienė | Socialinė pedagogė | Pirmininko pavaduotoja, atsakinga už smurto ir patyčių, psichoaktyvių medžiagų prevenciją |
3. | Dalia Ramonienė | Bibliotekininkė | Komisijos sekretorė |
4. | Birutė Mučinskienė | Mokytojo padėjėja | Mokytoja, atsakinga už įtraukųjį ugdymą |
5. | Rima Kareckienė | Mokytojo padėjėja | Žaslių ikimokyklinio ugdymo skyriaus atstovė, atsakinga už įtraukųjį ugdymą |
6. | Daiva Vitienė | Mokytojo padėjėja | Mokytoja, atsakinga už įtraukųjį ugdymą |
7. | Ieva Kalvinskaitė | Sveikatos priežiūros specialistė | Atsakinga už smurto ir patyčių, psichoaktyvių medžiagų prevenciją |
8. | Asta Malakauskienė | Direktorė | Atsakinga už krizių valdymą |
9. | Daiva Pašvenskaitė | Psichologė | Atsakinga už socialinį ir emocinį ugdymą |
10. | Vaida Stravinskienė | Specialioji pedagogė, logopedė | Atsakinga už įtraukųjį ugdymą |
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas | 527.74 KB |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Remdamasi Mokyklos turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka Mokyklos mokymosi aplinkos, jos saugumo, Mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
- Rūpinasi pozityvaus Mokyklos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Mokyklos vadovui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
- Organizuoja Mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Mokykloje dirbantiems mokytojams.
- Gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(-si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymo(-si) / ugdymo(-si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
- Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Mokykloje.
- Pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi (galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo) ir pagal galimybes užtikrina sklandų perėjimą į kitą mokymosi įstaigą.
- Teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių.
- Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(-si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos ugdymo(-si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą.
- Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones.
- Bendradarbiauja su Mokyklos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, policijos komisariatu, savivaldybės administracijos vaiko teisių apsaugos skyriumi, švietimo skyriumi, socialinių paslaugų centru, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
- Atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Pamokų laikas