Veiklos kokybės įsivertinimo koordinavimo grupės sudėtis
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. | Gintarė Juzukonienė | Lietuvių, rusų kalbų mokytoja | Pirmininkė |
2. | Loreta Kuktienė | Matematikos mokytoja | Narė |
3. | Asta Malakauskienė | Direktorė | Narė |
4. | Valerija Vankevičienė | Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė, biologijos, technologijų, žmogaus saugos, gamtos ir žmogaus mokytoja | Narė |
Veiklos kokybės įsivertinimo koordinavimo grupės funkcijos
Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas yra puikus būdas mokyklai daugiau sužinoti apie mokyklos veiklos galimybes. Įsivertinimu galima nustatyti veiklos būklę ir jos vertę, konstruktyviai apsispręsti dėl organizacijos veiklos tobulinimo krypčių, padedančių optimizuoti procesus ir gerinti rezultatus, didinti sprendimų skaidrumą ir įtraukti darbuotojus į organizacijos tobulinimo procesą. Įsivertinimo rezultatai leidžia pamatyti ir analizuoti mokyklos pažangą ir jos tendencijas, numatyti ir planuoti pažangos strategiją.
Plačiojo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo išvadas naudojame:
- Strateginiam planui rengti
- Veiklos programai rengti
- Kasdienei veiklai planuoti
- SSGG analizei
- Mokinių pasiekimams ir pažangai gerinti
- Viešiesiems skelbimams, informacijai visuomenei, straipsniams